مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 19:452021-01-18بين الملل

دیدار رییس جمهور مصر و شاه اردن با موضوع احیای مذاکرات سازش


رییس جمهور مصر و شاه اردن در راستای ادامه تحرکات منطقه ای و بین المللی اخیر برای ازسرگیری مذاکرات سازش تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با یکدیگر دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بسام راضی سخنگوی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که رییس جمهور مصر و شاه اردن امروز در امان پایتخت اردن یک جلسه گفت وگوی دوجانبه درباره روابط دو کشور، پاره ای از مسائل منطقه و احیای مذاکرات سازش تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

به گفته سخنگوی ریاست جمهوری مصر، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر سطح هماهنگی موجود میان دو کشور در مسائل مورد اهتمام دو طرف و اهتمام آن دو به تقویت همکاری های عربی مشترک در راستای مقابله با چالش های متعددی که امت عربی در مرحله کنونی با آن روبه روست، تمجید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم ، بسام راضی گفت: در این گفت وگوها علاوه بر اینکه به راه های تقویت روابط دوجانبه میان دو کشور در همه زمینه های همکاری تجاری، توسعه و سرمایه گذاری و همکاری امنیتی و مبادله اطلاعات پرداخته شد، شماری از مسائل منطقه ای و بین المللی مهم نیز مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: در دیدار رهبران مصر و اردن، دیدگاه های دو طرف درباره لزوم تشریک مساعی جامعه بین المللی به منظور دستیابی به راه حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس جمهور مصر و شاه اردن با موضوع احیای مذاکرات سازش

دیدار رییس جمهور مصر و شاه اردن با موضوع احیای مذاکرات سازش