مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 19:402021-01-18سياسي

رویکرد اصلی حوزه تاسیس مجتمع های تخصصی آموزشی و پژوهشی است


مدیرحوزه های علمیه حرکت به سمت تاسیس مجتمع های تخصصی آموزشی و پژوهشی را از رویکردهای پیش روی حوزه های علمیه برشمرد و گفت: مراکز دینی باید در قلمروهای تخصصی بیشتر تمرکز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله اعرافی در دیدار با اعضا مؤسسه آوای توحید، حرکت حوزه به سمت تأسیس مجتمع های تخصصی آموزشی و پژوهشی را از رویکردهای پیش روی حوزه های علمیه برشمرد واز تدوین اولین دایره المعارف دربردارنده تطورات دانشی و علمی حوزه های علمیه در آینده نزدیک خبر داد وی با اشاره به ذخایر عظیم حوزه در 16 قلمرو دانشی و تاکید بر اولویت بخشی به زیرساخت ها در حوزه های علمیه گفت: مطالب اسلامی در هر جای دنیا اگر در قالب نمایه های عقلی ارائه گردد مورد توجه دیگران قرار می گیرد.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به ضعف های حوزه در عرصه های فرآوری، بازپروری و بازتولید گفت: حوزه های علمیه از ظرفیت والایی برخوردار است که ارائه آنها نیازمند توجه به ادبیات جدید و شیوه نوین است.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه ادبیات کار و نوع گفتمان و منطق ارائه مباحث گفت: فرآوری، گفتمان سازی و شیوه ارائه اگر با محتوای قوی در هم آمیزد، تأثیرات فراوانی را در جامعه ایجاد خواهد نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد اصلی حوزه تاسیس مجتمع های تخصصی آموزشی و پژوهشی است

رویکرد اصلی حوزه تاسیس مجتمع های تخصصی آموزشی و پژوهشی است