مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 19:252021-01-18سياسي

معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار


آیا این جماعت به فکر معیشت، عزت، امنیت و منافع ملت هستند یا در رویکردی غرب گرایانه به دنبال تامین منافع جریانی و باندی خویش بوده و همواره از مردم به اقتضای شرایط به عنوان پوشش استفاده می کنند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس یدالله جوانی در مطلبی تحت عنوان معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار، نوشت: ساخت دوگانه های دروغین و ترساندن مردم برای آدرس دهی غلط با انگیزه های سیاسی از هنرهای منحصر بفرد جریان غیرانقلابی غربگرا است.

این جریان مهارت عجیبی در دشمن هراسی، رقیب هراسی، انکار افتخارات ملی و ایجاد ذهنیت منفی روی دستاورد های اقتدار آفرین و امنیت بخش کشور دارند.

یکی از عوامل اصلی اقتدار کشور که نقش مهمی در تامین منافع ملی و بخصوص امنیت ملی دارد، اقتدار موشکی است.

به طور حتم برخورداری جمهوری اسلامی از اقتدار موشکی، مایه افتخار هر ایرانی و موجب آسودگی خاطر ملت برای تامین امنیت ملی در برابر هر نوع تهدید است.

اما همین عامل افتخار که دیگران حسرت نداشتن آن را می خورند نه تنها از سوی جریان غربگرا انکار می شود، بلکه این جریان با ساختن دوگانه موشک یا معیشت، تلاش می کند تا به مردم این چنین القا کنند که ملت باید از بین موشک و معیشت یکی را انتخاب کند، در واقع از منظر سازندگان چنین دوگانه ای، موشک و اقتدار موشکی در تعارض با معیشت مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار

معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار