مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 19:202021-01-18سياسي

آماده همکاری با جهاددانشگاهی در زمینه مشاغل خانگی هستیم


رییس جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح مشاغل خانگی در 5 رسته شغلی می تواند کمک شایانی به توانمندسازی و اشتغال استان کمک کند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح مشاغل خانگی در 5 رسته شغلی می تواند کمک شایانی به توانمندسازی و اشتغال استان کمک کند.

سید محمد قائم کاظمی روز دوشنبه 29 دی ماه در نشست با فرماندار شهرستان دنا افزود: جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد از سال 1380 در استان راه اندازی شد و در این استان سابقه ای حدود 19 ساله دارد.

وی اظهارکرد: جهاد دانشگاهی در استان بیشتر در حوزه انجام فعالیت های فرهنگی در دانشگاه های استان و برگزاری آموزش های تخصصی کوتاه مدت برای فرآگیران آزاد جهت آماده سازی برای ورود به بازارکار گام برداشت سپس در همین راستا در حوزه آموزش های بلندمدت و علمی کاربردی گام برداشت.

رییس جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سعی کردیم در راستای رفع خلأهای کشور و استان گام برداریم که در سه زمینه مختلف در استان طرح های شاخصی را تعریف کرده و در حال اجرا داریم.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به قابلیت استان در زمینه گیاهان دارویی و نیاز کشور در زمینه تولید آفت کش های گیاهی و تولید آنتی بیوتیک های دامی، این دو طرح را در قالب یک طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده همکاری با جهاددانشگاهی در زمینه مشاغل خانگی هستیم

آماده همکاری با جهاددانشگاهی در زمینه مشاغل خانگی هستیم