مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 19:152021-01-18سياسي

فاصله تولیدات کشاورزی با مراکز فرآوری محصولات باید کاهش یابد


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: باید تولیدات کشاورزی استان به موقع به مراکز فرآوری برسد تا محصولات در دست کشاورزان از بین نرود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در جلسه شورای معاونان و مدیران مستقل سازمان جهادکشاورزی استان اظهار داشت: طبق فرموده های مقام معظم رهبری باید این ایام عاشورایی برگزار شود چرا که تکریم ایام فاطمیه رزق دهنده هر مسلمان مخلص خواهد بود.

وی در ارتباط با مجوز بسته بندی حبوبات و سایر محصولات مشابه گفت: جهت جلوگیری از سوء استفاده از مجوزهای تایید شده برای بسته بندی محصولات، باید این مجوزها با هماهنگی و برنامه ریزی صادر شود و برای صدور مجوز، میزان تولیدات، موقعیت جغرافیایی و سایر شرایط مدنظر قرار گیرد.

وی به حوزه برنامه ریزی و امور اقتصادی برای فعالیت های آتی اشاره کرد و گفت: مجوزهای فرآوری برای واحدهای تولیدی اعم از تولیدات دامی و تولیدات گیاهی باید با هماهنگی و تحلیل درست حوزه های مرتبط و حوزه صنایع تبدیلی صادر شود.

وی به پراکنش صنایع فرآوری محصولات اشاره و با بیان اینکه باید تولیدات کشاورزی استان به موقع به مراکز فرآوری برسد تا محصولات دست کشاورزان از بین نرود گفت: تمرکز صنایع در حاشیه شهرهای بزرگ از تولید فاصله گرفته و باعث ایجاد گله مندی و کاهش بازدهی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله تولیدات کشاورزی با مراکز فرآوری محصولات باید کاهش یابد

فاصله تولیدات کشاورزی با مراکز فرآوری محصولات باید کاهش یابد