مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 19:002021-01-18بين الملل

درخواست مشاور بایدن از 8 هزار مهاجر هندوراسی


یکی از مشاوران جو بایدن از هشت هزار پناهجویی که در پی وعده رییس جمهور آمریکا عازم ایالات متحده شده اند، خواست که هرچه سریعتر سفر خود را متوقف کرده و به کشورشان بازگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، یکی از مشاوران جو بایدن رییس جمهور منتخب ایالات متحده اعلام کرد که کاروان پناهجویان هندوراسی که پس از اعلامیه جدید بایدن به سمت ایالات متحده سرازیر شده بودند باید هرچه سریع تر به کشورشان بازگردند، زیرا قرار نیست یک شبه سیاست های مربوط به پذیرش پناهجویان در ایالات متحده تغییر کند.

بنا بر گزارش روزنامه انگلیسی دیلی میل ، جو بایدن که قرار است روز 20 ژانویه (اول بهمن ماه) رسماً به عنوان رییس جمهور آمریکا آغاز به کار کند، اعلام کرده است که قصد دارد سیاست های مهاجرتی سختگیرانه ترامپ مانند بازداشت های طولانی، جدا کردن خانواده ها و تامین بودجه دیوار مرزی میان آمریکا و مکزیک پایان دهد و سیاست های دوره باراک اوباما را احیا کند.

بایدن همچنین وعده داده سیستم مهاجرتی عادلانه و انسانی را ایجاد کند و به علل مهاجرت مردم آمریکای لاتین بپردازد و در این زمینه کمک کند.

طبق این گزارش، نیرو های امنیتی گواتمالا روز گذشته (یکشنبه) از استفاده از چوب و گاز اشک آور برای ممانعت از هجوم پناهجویان هندوراس به سمت مرز ایالات متحده استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مشاور بایدن از 8 هزار مهاجر هندوراسی

درخواست مشاور بایدن از 8 هزار مهاجر هندوراسی