مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 18:502021-01-18اقتصادي

آغاز پالایش اطلاعات متقاضیان مرحله سوم مسکن ملی در اصفهان


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: همزمان با آغاز پالایش اطلاعات متقاضیان مرحله سوم مسکن ملی، این افراد می توانند با مراجعه به بخش «مشاهده و پیگیری درخواست» در سامانه طرح اقدام ملی به آدرس tem.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، علیرضا قاری قرآن اظهار کرد: سومین مرحله از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به مدت هفت روز برای استان اصفهان همزمان با سایر استان های کشور انجام پذیرفت و از روز جمعه 26 دیماه 99 پالایش اطلاعات متقاضیان آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در استان اصفهان ثبت نام متقاضیان در شهرهای فاقد ثبت نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت های احصاشده برای 16 شهر استان شامل آران و بیدگل، نجف آباد، نطنز، طرق رود، چرمهین، باغشاد، زاینده رود، دامنه، بویین و میاندشت، جوشقان قالی، کامو و چوگان، مشکات، ونک، بیده، باغبهادران و جوزدان انجام شد.

وی گفت: بررسی عدم دریافت زمین، مسکن و تسهیلات یارانه ای ثبت نام کنندگان از طریق سامانه فرم ج وزارت راه و شهرسازی انجام می شود و سابقه مالکیت از طریق سیستم ثبت اسناد و سامانه تسهیلات شبکه بانکی بررسی خواهد شد.

قاری قرآن تاکید کرد: ثبت نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به معنای تایید شرایط متقاضیان و تعهد ارائه واحد مسکون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پالایش اطلاعات متقاضیان مرحله سوم مسکن ملی در اصفهان

آغاز پالایش اطلاعات متقاضیان مرحله سوم مسکن ملی در اصفهان