مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 18:252021-01-18اجتماعي

توزیع2 هزار و 600 تبلت دانش آموزی در زنجان


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 2 هزار و 600 تبلت دانش آموزی تهیه و بین افراد نیازمند توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسن مظفری دوشنبه شب در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه 108 هزار دانش آموز در پایه ابتدایی مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: اطلس دسترسی آموزشی دانش آموزان براساس روش های مختلف تهیه شده است.

وی از احصای وضعیت دسترسی مدارس به اینترنت خبر داد و افزود: 305 مدرسه در زنجان در این زمینه مشکل داشتند که با انعقاد تفاهم نامه آموزش و پرورش و اداره کل ارتباطات مشکل حل می شود و تا دهه فجر هیچ مدرسه ای در زنجان بدون اینترنت نخواهد ماند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تا دو ماه گذشته 200 دستگاه تبلت بین دانش آموزان زنجانی توزیع شده است، عنوان کرد: هم اکنون 2 هزار و 600 تبلت دانش آموزی تهیه و بین افراد نیازمند توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر کمک ها توسط خود فرهنگیان بوده است، ادامه داد: پویش تهیه تبلت توسط امام جمعه و استاندار زنجان راه اندازی شده است.

مظفری با بیان اینکه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب وام قرض الحسنه در اختیار والدین قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هم به خانواده های کمیته امداد و  بهزیستی اختصاص یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع2 هزار و 600 تبلت دانش آموزی در زنجان

توزیع2 هزار و 600 تبلت دانش آموزی در زنجان