مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 18:202021-01-18اقتصادي

استارت موتور یک لیتری سه استوانه ایران خودرو/ خواستن توانستن است


گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در کاهش مصرف سوخت خودروها و مطابق با نقشه راه محصولات، از خانواده پیشرانه ملی سه استوانه رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- کاهش مصرف سوخت، ارتقای سطح آلایندگی به یورو شش، بهبود عملکرد (توان و گشتاور) طبق نیاز مشتری برای تقویت رقابت پذیری و استفاده بهینه از سرمایه گذاری مورد نیاز با به اشتراک گذاشتن قطعات، فناوری و محصول و همچنین کاهش تولید گازهای گلخانه ای از اهداف طراحی این پیشرانه است.

در حال حاضر، راهبرد طراحی، توسعه موتورهای کم حجم و پرقدرت سه استوانه با استفاده از فناوری هایی چون پرخوران (توربوشارژ) و تزریق مستقیم بنزین در مسیر بهبود عملکرد و افزایش کارایی موتور خودروها در دستور کار ایران خودرو قرار دارد که پس از رونمایی نمونه موتور یک لیتری، نمونه موتور 1.

3 لیتری در بهار سال آتی رونمایی خواهد شد.

روشن کردن و رونمایی موتور نمونه 1.

3 لیتری پرخوران نیز در تابستان سال آینده در دستور کار قرار دارد.

قوای محرکه کم مصرف در چرخه عمر محصول، تولید و توسعه بر پایه توان سازندگان داخلی و ارتقای دانش، قابلیت کاربرد در خودروهای دو رگه، کاهش تولید گازهای گلخانه ای، مالکیت ایرانی محصول و فرآیند، قابلیت صادرات محصول، قابلیت به اشتراک گذاری محصول برای خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت موتور یک لیتری سه استوانه ایران خودرو/ خواستن توانستن است

استارت موتور یک لیتری سه استوانه ایران خودرو/ خواستن توانستن است