مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 17:402021-01-18سياسي

انتقاد آیت الله مکارم شیرازی از وضعیت اقتصادی و بانک ها


آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه مردم با این درآمد محدود پاسخگوی هزینه های زندگی نیستند، خاطرنشان کرد: «اگر تولید نباشد، اقتصاد در هم می شکند؛ - آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه مردم با این درآمد محدود پاسخگوی هزینه های زندگی نیستند، خاطرنشان کرد: اگر تولید نباشد، اقتصاد در هم می شکند؛ امروز تولید بخاطر عملکرد بانک ها از بین رفته است؛ این بانک ها با آن سودهای کذایی و جریمه های تاخیر آنچنانی، بلایی برای تولید محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با اشاره به این که حل مشکلات معیشتی و مهار گرانی ها مستلزم عزم جدی از سوی مسئولان است، تاکید کرد: تا عزم جدی نباشد مشکلات حل نخواهد شد.

آیت الله مکارم شیرازی در مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) که در مدرسه امام امیرالمومنین(ع) با حضور جمعی از علما، اساتید و فضلای حوزه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با بیان مسائل و مشکلات اجتماعی مردم، افزود: مساله گرانی از جمله مشکلاتی است که مردم به صورت مرتب بیان می کنند و می خواهند آن ها را به مسئولان تذکر دهیم.

آیت الله مکارم شیرازی اضافه کرد: امروز حقیقتا عده ای از مردم کارد به استخوانشان رسیده و برخی دیگر نیز به خاطر وجود بیماری کرونا کار و درآمد خودشان را از دست داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آیت الله مکارم شیرازی از وضعیت اقتصادی و بانک ها

انتقاد آیت الله مکارم شیرازی از وضعیت اقتصادی و بانک ها