مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 17:302021-01-18سياسي

جزییات شکایت مجلس از روحانی


نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص شکایت از روحانی گفت: در جلسه امروز موضوع استنکاف رییس جمهور از ابلاغ قوانین مصوب مجلس مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد گزارش این موضوع به صحن علنی مجلس ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت: کمیسیون توضیحات معاونت پارلمانی رییس جمهور را راجع به شکایت از حسن روحانی قانع کننده ندانست و بنا شد گزارش شکواییه برای رأی گیری به صحن علنی مجلس ارسال شود.

وی افزود: نماینده شکایت کننده به علت استنکاف رییس جمهور از ابلاغ قوانین مصوب مجلس در 13 مورد این شکایت را مطرح کرده بود نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت: کمیسیون توضیحات معاونت پارلمانی رییس جمهور را راجع به شکایت از حسن روحانی قانع کننده ندانست و بنا شد گزارش شکواییه برای رأی گیری به صحن علنی مجلس ارسال شود.

حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح شکایت حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر از رییس جمهور در قالب ماده 234 آیین نامه مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نماینده شکایت کننده به علت استنکاف رییس جمهور از ابلاغ قوانین مصوب مجلس در 13 مورد این شکایت را مطرح کرده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات شکایت مجلس از روحانی

جزییات شکایت مجلس از روحانی