مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 17:302021-01-18اجتماعي

ضرورت کاهش تردد شهروندان تبریزی در هنگام بارش برف


معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به کاهش محسوس دما و احتمال بارش برف در روزهای پیش رو، بر ضرورت کاهش ترددهای غیر ضروری شهروندان در معابر شهر تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به کاهش محسوس دما و احتمال بارش برف در روزهای پیش رو، بر ضرورت کاهش ترددهای غیر ضروری شهروندان در معابر شهر تاکید کرد.

محمدرضا قربانیان تبریزی با اشاره به پیش بینی های انجام گرفته از سوی سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف و کاهش محسوس دمای هوا در هفته جاری، گفت: برف روبی و یخ زدایی معابر در زمان بارش برف در صورت وجود ترافیک در مسیرها همواره با مشکل روبرو خواهد بود، از این رو از شهروندان درخواست می کنیم در حدامکان در مواقع بارش برف و فعالیت اکیپ های خدماتی از تردد غیر ضروری در معابر شهر خودداری کنند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده شهروندان از لاستیک مناسب در مواقع برف و یخبندان برای جلوگیری از تصادفات ناخواسته و ایجاد مشکل در تردد وسایط نقلیه، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از آسیب های زیست محیطی، نمک پاشی و محلول پاشی در معابر یخ زدایی و برف روبی در ساعات اولیه بارش برف ضروری است که این امر نیز در صورتی تحقق می یابد که شاهد کاهش تردد در معابر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کاهش تردد شهروندان تبریزی در هنگام بارش برف

ضرورت کاهش تردد شهروندان تبریزی در هنگام بارش برف