مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 17:102021-01-18سياسي

دستان خیانت بار سران برخی کشورهای اسلامی به سوی دشمن دراز شده است


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سران برخی از کشورهای اسلامی با خیانت به آرمان های قدس، دستان خیانت بارشان را به سوی دشمن دراز کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه، 29 دی ماه) در نشست مجازی رؤسای کمیسیون های روابط خارجی مجالس کشورهای حامی فلسطین، گفت: در آستانه روز بزرگداشت غزه و سالروز نبرد پیروزی 22 روزه غزه هستیم، برپایه این همایش برای زنده نگهداشتن مقاومت غزه برگزار شده است.

بنده قبل از هر چیز لازم می دانم از رؤسای پارلمان ها و مجالس حامی فلسطین تقدیر و تشکر کنم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز به دلیل ویروس منحوس کرونا قدری بین ملت ها فاصله ایجاد شده و نتوانستیم از حضور میهمانان در تهران بهره مند شویم و میزبانی آن ها را داشته باشیم.

وی افزود: به هر حال در این ایامی که با استفاده از این انفصال و سکونی که ویروس کرونا در تحرکات بین المللی ایجاد کرده، دشمنان ما ساکن و بی تحرک  نیستند، اگرچه سران برخی از کشورهای اسلامی با خیانت به آرمان های قدس، امروز نه تنها خوابند، نه تنها سکون و سکوت بر جوامع اسلامی ایجاد کرده اند، بلکه دستان خیانت بارشان را به دست دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستان خیانت بار سران برخی کشورهای اسلامی به سوی دشمن دراز شده است

دستان خیانت بار سران برخی کشورهای اسلامی به سوی دشمن دراز شده است