مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 16:252021-01-18سياسي

1500 هزار میلیارد تومان بودجه شرکت های دولتی است/ این ها چه کسانی هستند؟


رییس مجلس شورای اسلامی در انتقادات صریح از شیوه بودجه ریزی کشور گفت: 1500 هزار میلیارد تومان بودجه شرکت های دولتی است؛ بگویند این ها چه کسانی هستند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست هیأت های عالی نظارت استانی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی با اشاره به مشکلات شوراهای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در مباحث مفصل تبیین فرمودند که دشمن شماره یک ما آمریکا است و برای مبارزه با این دشمن باید کار کنیم، از طرفی آنچه مانع کار ما است، نخست دیوان سالاری و دیگری سوءمدیریت در کشور است.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: ما امروز در مجلس قانون تصویب می کنیم اما به دلایل مختلف نمی توان نظارت دقیقی بر اجرا داشت یا مانع از عدم اجرا شد، زیرا نظام بروکراسی اسب سرکشی شده که هیچکس صاحب آن نیست.

چرخه 60 ساله دیوان سالاری در کشور وی با اشاره به چرخه 60 ساله دیوان سالاری که بین همه دستگاه های مختلف وجود دارد، اظهار کرد: متأسفانه افرادی وارد چرخه نظام اداری و استخدام های چندگانه می شوند و پس از 30 سال خدمت، 3 دهه دیگر به صورت غیرمستقیم با همین سیستم در ارتباطند.

به این صورت که در قالب قانون های ایجاد صندوق های مختلف، تعاونی های کارکنان یا … بکارگیری این افراد به صورت کارشناس در سطوح مختلف تعریف شده و حاکمیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 هزار میلیارد تومان بودجه شرکت های دولتی است/ این ها چه کسانی هستند؟

1500 هزار میلیارد تومان بودجه شرکت های دولتی است/ این ها چه کسانی هستند؟