مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 16:202021-01-18بين الملل

وزیر دفاع یمن: آمریکا تروریست است/ تحولات بزرگی در زمینه نظامی در راه است


وزیر دفاع یمن ضمن تروریستی خواندن آمریکا، گفت که واشنگتن از این تجاوز دفاع کرده و ملتها را می کشد و گروههای تروریستی نیز ساخت آمریکا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن از تلاش این کشور برای ساخت سلاح راهبردی بازدارنده خبر داد.

خبرگزاری سبأ نت به نقل از العاطفی گزارش داد که وزارت دفاع و ریاست ستاد مشترک ارتش یمن با نظارت شورای عالی سیاسی، در حال پیشرفته کردن تجهیزات نظامی این کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه ظلم و تجاوز به یمن باعث شد که دست به توسعه تجهیزات نظامی بزنند، خاطر نشان کرد، نیروهای مسلح یمن دارای تجهیزات پیشرفته ای هستند که برای دفاع از این کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

وزیر دفاع یمن با بیان اینکه به زودی تجهیزات نظامی جدیدی رونمایی خواهند کرد، گفت که این سامانه ها، تحولات بزرگی در راهبرد جنگ و مقابله با تجاوز ائتلاف سعودی-اماراتی به وجود خواهد آورد.

العاطفی با اشاره به اینکه فقط با زور، تجاوز به یمن متوقف خواهد شد، تأکید کرد، یمن این توانایی را دارد و موفق شده است در زمینه ساخت موشکهای بالستیک زمین به زمین سلاحهای سنگین، نیمه سنگین و سبک پیشرفتهای خوبی به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع یمن: آمریکا تروریست است/ تحولات بزرگی در زمینه نظامی در راه است

وزیر دفاع یمن: آمریکا تروریست است/ تحولات بزرگی در زمینه نظامی در راه است