مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 16:202021-01-18سياسي

آمادگی تأمین اجتماعی برای افزایش تعهدات دارویی و تجهیزات پزشکی


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش تعهدات دارویی و وسایل کمک پزشکی این سازمان بالاتر از تعهدات قانونی مصوب شورای عالی بیمه در صورت استفاده پزشکان از سامانه نسخه الکترونیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی سالاری در جلسه مشترک با مدیران سازمان بیمه سلامت، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سازمان نظام پزشکی که به منظور افزایش هماهنگی در زمینه سامانه نسخه الکترونیک و حذف دفترچه های کاغذی برگزار شد، اظهار کرد: در صورت استفاده پزشکان از سامانه نسخه الکترونیک و در قالب نظام ارجاع امکان پذیرش تعهدات بیشتری از سوی سازمان تأمین اجتماعی فراهم می شود.

سالاری استقرار سامانه نسخه الکترونیک را زمینه ساز ایجاد تحولات اساسی در خدمات درمانی ارزیابی کرد و گفت: در شهرهایی که فاقد مرکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی هستند فرانشیز بستری بیماران تحت پوشش تأمین اجتماعی در مراکز درمانی طرف قرارداد صفر می شود و خدمات بستری بیماران به صورت رایگان خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در تمامی شهرها بیمه شدگان بالای 65 سال در تمامی مراکز طرف قرارداد خدمات بستری را به صورت رایگان و فرانشیز صفر دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزایش تعهدات این سازمان در حوزه وسایل کمک پزشکی در بیمارستان های دولتی را از دیگر اقدامات قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی تأمین اجتماعی برای افزایش تعهدات دارویی و تجهیزات پزشکی

آمادگی تأمین اجتماعی برای افزایش تعهدات دارویی و تجهیزات پزشکی