مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 16:202021-01-18سياسي

26 روستا درچهارمحال و بختیاری تحت تاثیر آلودگی نفتی قرار گرفتند


نماینده مردم شهرستان های کوهرنگ، فارسان، و اردل در مجلس شورای اسلامی گفت: 26 روستا و یک شهر در چهارمحال و بختیاری تحت تاثیر آلودگی نفتی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت الله حمزه عصر دوشنبه در بازدیدی به همراه فرماندار شهرستان اردل و رییس ستاد بحران استان از محل ترکیدگی لوله نفت مارون در شهر سرخون گفت: 26 روستا و یک شهر در بخش میانکوه تحت تأثیر آلودگی نفتی قرار گرفت و می توان گفت تقریباً همه امکانات و زندگی مردم تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته است.

وی گفت: شکستگی لوله نفت مارون در این منطقه خسارت های زیادی در بحث کشاورزی، دامداری و شیلات ها به مردم این منطقه وارد کرده است که امیدواریم مسئولان مربوطه در کوتاه ترین زمان خسارات وارد شده را جبران کنند.

وی بیان کرد: مشکل ایجاد شده را با جدیت تمام تا حل آن پیگیری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، خط لوله نفت مارون نفت خام را از استان خوزستان به استان اصفهان برای پالایش انتقال می دهد که قسمتی از این خط لوله انتقال نفت از منطقه سرخون بخش میان کوه شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری می گذرد.

این خط لوله نفت در روز 23 آذرماه سال جاری به علت رانش زمین و سقوط سنگ بسیاری بزرگی بر روی این لوله در منطقه گندمکار سرخون دچار شکستگی شد و حجم بسیار زیادی از نفت وارد رودخانه سرخون شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 روستا درچهارمحال و بختیاری تحت تاثیر آلودگی نفتی قرار گرفتند

26 روستا درچهارمحال و بختیاری تحت تاثیر آلودگی نفتی قرار گرفتند