مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 15:402021-01-18سياسي

تحریم آستان قدس رضوی به دلیل موفقیت هایش در عرصه فرهنگ و اقتصاد است


کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دشمن در شرایط کنونی با جنگ اقتصادی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است، گفت: یکی از راهکارهای دشمن در این راستا ضعیف کردن نهادهای موثر اقتصادی از جمله آستان قدس رضوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس چند روز قبل نام آستان قدس رضوی و تولیت این آستان در فهرست تحریم های جدید آمریکا قرار گرفت.

اقدامی که نشان دهنده ترس و احساس خطر استکبار از این نهاد معنوی و فعالیت های آن است.

آمریکا دنبال نابودی جمهوری اسلامی است و به هر نهادی که در کشور موفق باشد ضربه می زند فواد ایزدی از اساتید ارتباطات در گفت وگو با فارس با اشاره به تحریم مجموعه آستان قدس رضوی از سوی آمریکا اظهار داشت: هدف آمریکا از همان ابتدای پیروزی انقلاب، سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.

بنابراین به دنبال ضربه زدن به هر نهادی است که به لحاظ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به نوعی سبب تقویت و پیشبرد کشورمان می شود.

مضجع امام رضا (ع) قطب مذهبی شیعیان جهان است وی ادامه داد: آستان قدس رضوی در حوزه های مختلف یک نهاد فعال است و تحریم آن از سوی استکبار جهانی جای تعجب و سؤال ندارد.

مضجع شریف امام رضا (ع) قطب مذهبی کشورمان است و شیعیان از سراسر جهان به حضرت ارادت ویژه دارند و برای زیارت و پابوسی به مشهدمقدس سفر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم آستان قدس رضوی به دلیل موفقیت هایش در عرصه فرهنگ و اقتصاد است

تحریم آستان قدس رضوی به دلیل موفقیت هایش در عرصه فرهنگ و اقتصاد است