مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 15:252021-01-18بين الملل

عادی سازی روابط با صهیونیست ها آغازی بر پایان رژیم جعلی اسراییل خواهد بود


دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل عادی سازی روابط با صهیونیست ها را آغاز سقوط این رژیم دانست و گفت: ملت های منطقه مخالف عادی سازی روابط حکام برخی کشورها با رژیم جعلی اسراییل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان موضوع عادی سازی روابط را یک موضوع خنده دار و مضحک دانست و گفت: عادی سازی روابط کشورهایی مثل امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی که هیچگاه نقشی در معادله فلسطین نداشته و کمکی به مردم فلسطین نکرده اند طبعاً در این مرحله نیز تأثیری روی پرونده فلسطین نخواهد داشت.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به برگزاری اجلاس امروز در تهران به مناسبت روز غزه، اظهار داشت: در این اجلاس از کشورهای مختلف آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا اعم از عربی و اسلامی حضور داشتند که پیام قوی آن این بود که موضوع عادی سازی روابط به پایان راه خود رسیده و شعاری بیش نیست.

وی افزود: ملت های منطقه هم نسبت به تصمیمات حکام برخی از کشورهای خود معترض بوده و پاسخ محکمی به این اقدام داده اند همچنین آنها در قالب اعتراضات و برخی تلاش ها، سعی دارند مانع رونمایی فازهای بعدی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط با صهیونیست ها آغازی بر پایان رژیم جعلی اسراییل خواهد بود

عادی سازی روابط با صهیونیست ها آغازی بر پایان رژیم جعلی اسراییل خواهد بود