مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 15:102021-01-18سياسي

کمیسیون قضایی گزارش شکایت از رییس جمهور را به صحن علنی ارسال می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: - نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت: کمیسیون توضیحات معاونت پارلمانی رییس جمهور را راجع به شکایت از حسن روحانی قانع کننده ندانست و بنا شد گزارش شکواییه برای رأی گیری به صحن علنی مجلس ارسال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح شکایت حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر از رییس جمهور در قالب ماده 234 آیین نامه مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نماینده شکایت کننده به علت استنکاف رییس جمهور از ابلاغ قوانین مصوب مجلس در 13 مورد این شکایت را مطرح کرده بود که در جلسه امروز معاون پارلمانی رییس جمهور به دفاع و ارائه توضیح در این باره شکایت مطروحه پرداخت.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: حسینعلی امیری در توضیحات خود عنوان کرد که در سه مورد قوانین ابلاغ شده، اما در روزنامه رسمی کشور به چاپ نرسیده، اما توضیحات وی در مورد 10 قانون دیگر از سوی برای اعضای کمیسیون قانع کننده نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون قضایی گزارش شکایت از رییس جمهور را به صحن علنی ارسال می کند

کمیسیون قضایی گزارش شکایت از رییس جمهور را به صحن علنی ارسال می کند