مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 14:102021-01-18اقتصادي

کاهش 70 درصدی فوتی های کرونایی در دی ماه در ورامین


با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، تعداد فوتی های ناشی از کرونا در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه ماه قبل 70 درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، تعداد فوتی های ناشی از کرونا در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه ماه قبل 70 درصد کاهش داشته است.

حسین کاغذلو عصر دوشنبه 29 دی ماه در جلسه ستاد کرونا شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهار کرد: علاوه بر این کاهش 70 درصدی میزان ورودی بیماران در بخش بستری و کاهش 80 درصدی بستری بیماران در بخش مراقبت های ویژه از دیگر دستاوردهای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در ورامین است.

وی با اشاره به عملکرد اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی طی دو هفته گذشته در مناطق مختلف ورامین گفت: اجرای 18 مورد ضدعفونی منازل، دریافت 332 مورد تست رَپید( سرعتی)، رهگیری 435 نفر از افرادی که با بیماران کرونایی در تماس بودند، ارجاع 11 نفر به مراکز درمانی، معرفی 30 نفر برای تست PCR و مراقبت از 35 نفر در منزل از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه اجرای طرح شهید سلیمنای در ورامین است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین اظهار کرد: در جریان اجرای طرح شهید سلیمانی و در حوزه آموزش نیز اقدامات مؤثری در آگاه سازی عمومی صورت گرفته که از جمله می توان به نصب هزار و 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی فوتی های کرونایی در دی ماه در ورامین

کاهش 70 درصدی فوتی های کرونایی در دی ماه در ورامین