مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 13:402021-01-18پزشكي

توضیح دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی درباره شایعه دوپینگ میلیچ


دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد شایعه دوپینگ میلیچ گفت: این مقوله مربوط به ستاد ملی مقابله با دوپینگ است و بهتر است به صورت رسمی از این نهاد پرسش شود .

- جی پلاس، دکتر رضا سعیدی در آغاز به موضوع برگزاری مسابقات و رقابت های ورزشی در روزهای پاندومی پرداخت و اظهار کرد: از اسفندماه سال گذشته که زمزمه ورود ویروس به کشور شنیده می شد، ستاد مقابله با کرونا در ورزش در فدراسیون پزشکی-ورزشی تشکیل شد.

وی افزود: رویکرد اصلی این ستاد رسیدگی به بازی ها و ورزشکاران المپیکی بود که با حضور یک تیم قوی شامل فرمانده قرارگاه مقابله با کرونای استان تهران، متخصصین از وزارت بهداشت و دفتر بیماری های واگیردار و نماینده ای از کمیته ملی المپیک کار خود را پیش می برد.

دبیر فدراسیون پزشکی، ورزشی درباره واکسیناسیون جامعه ورزش کشور گفت: مطمئا اولویت نخست تزریق واکسن، کادر درمان، افراد در سنین بالا و دارای بیماری های خطرناک هستند اما فدراسیون پزشکی ورزشی در نشست هایی که با ستاد ملی مقابله با کرونا داشته است موضوع ورزشکاران شاخص و المپیکی را مطرح کرده است.

سعیدی خاطر نشان کرد: از آنجا که این افراد سرمایه های ملی کشورهستند می توانند در اولویت دریافت واکسن باشند البته این پیشنهاد مورد استقبال وزارت بهداشت قرار گرفت و احتمال عملیاتی شدن آن زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی درباره شایعه دوپینگ میلیچ

توضیح دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی درباره شایعه دوپینگ میلیچ