مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 13:252021-01-18اجتماعي

نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس فارس در بهمن/حضور اختیاری در مدارس


مدیرکل آموزش و پروش استان فارس گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا مدارس در استان فارس از اول بهمن ماه بازگشایی می شوند اما این موضوع پایانی برای آموزش مجازی نیست.

- فرهاد اسماعیلی در گفت و گو با کاهش یافته و کم خطر هستند بازگشایی خواهند شد اما این موضوع عاملی برای تعطیل شدن آموزش مجازی نیست بلکه آموزش از طریق فضای مجازی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: حضور در کلاس درس با توجه به شیوه نامه های بهداشتی اختیاری است و اجباری در حضور دانش آموزان در کلاس درس نیست اما لازم به ذکر است که در پایه های اول و دوم ابتدایی کلاس ها به صورت حضوری در تمامی مناطق برگزار خواهند شد.

اسماعیلی یادآور شد: برگزاری کلاس حضوری در آموزشگاه ها شرایط خاص و ویژه ای دارد و نمایندگان شورای مدرسه و نماینده انجمن اولیا و مربیان نیز باید به صورت کتبی بر حسن انجام کار و رعایت مسائل بهداشتی نظارت داشته باشند البته به این موضوع نیز باید اشاره کرد که در هر کلاس درس تنها 10 نفر می توانند حضور داشته باشند و اگر کلاسی در یک مقطع 20 نفر عضو داشته باشد باید با تقسیم بندی به دو گروه 10 نفره نسبت به برگزاری کلاس درس اقدام کنند.

او متذکر شد: در این طرح هدف بیشتر گروه های آموزشی بودند که نیازمند کلاس های عملی در راستای افزایش علوم آموزشی اند و سعی شده تا دروس کارگاهی در این طرح در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس فارس در بهمن/حضور اختیاری در مدارس

نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس فارس در بهمن/حضور اختیاری در مدارس