مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 12:452021-01-18دانش

باید اهداف فرهنگی را از طریق اساتید، تشکل ها و خانواده تقویت کنیم


باید اهداف فرهنگی از جمله افزایش اعتماد به نفس جوانان، ایجاد بینش تمدنی، نگاه بلند و آرمانی را از طریق اساتید، تشکل ها و خانواده تقویت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، دومین نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای مراکز استان و واحدهای مستقل دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی و با حضور دکتر محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

جهان بین در ابتدای این نشست با تسلیت ایام فاطمیه و بزرگداشت شآن و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س)، به تبیین مؤلفه های کلیدی و مدل کاری معاونت فرهنگی و دانشجویی پرداخت و گفت: مدل این معاونت، مدیریت فرهنگی با تحقق، تثبیت و ارتقای مؤلفه های کلیدی از طریق اهداف اثرگذار به صورت برنامه ریزی یکپارچه توزیع شده است و در این مدل 5 قطب اثرگذار از جمله تشکل ها، بسیج، کانون ها، اساتید و خانواده تعیین شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاهی باید اولویت های خود را براساس اهداف اثرگذار انتخاب کنند.

به عنوان نمونه؛ برای رفع سه معضل اجتماعی اعتیاد، بیکاری و طلاق، ایجاد اشتغال اولویت است، چرا که اشتغال منجر به رفع بیکاری شده و جوانی که مشغول کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید اهداف فرهنگی را از طریق اساتید، تشکل ها و خانواده تقویت کنیم

باید اهداف فرهنگی را از طریق اساتید، تشکل ها و خانواده تقویت کنیم