مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:402021-01-18اجتماعي

غیبت «عیسی کلانتری» در یک جلسه مهم پیرامون آلودگی هوا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه ای با موضوع آلودگی هوا و به ریاست معاون حقوق عامه دادستان کل کشور و با حضور نمایندگان دستگاه های متولی در اجرای قانون هوای پاک صبح امروز در دادستانی کل کشور برگزار شد.

- در جلسه ای که با موضوع آلودگی هوا و به ریاست معاون حقوق عامه دادستان کل کشور و با حضور نمایندگان دستگاه های متولی در اجرای قانون هوای پاک صبح امروز در دادستانی کل کشور برگزار شد، رییس سازمان حفاظت محیط زیست متولی اصلی این قانون حضور پیدا نکرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه ای با موضوع آلودگی هوا و به ریاست معاون حقوق عامه دادستان کل کشور و با حضور نمایندگان دستگاه های متولی در اجرای قانون هوای پاک صبح امروز در دادستانی کل کشور برگزار شد.

نکته قابل توجه غیبت عیسی کلانتری معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در این جلسه بود.

غیبتی که با واکنش رضا خشنودی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور همراه بود؛ خشنودی در واکنش به عدم حضور کلانتری در این جلسه، گفت: لازم است در زمینه اجرای قانون هوای پاک تدابیری توسط رییس سازمان حفاظت از محیط زیست اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه مسئولین سازمان حفاظت از محیط زیست باید در عمل، دغدغه حفظ محیط زیست را داشته باشند عنوان کرد: اگر دغدغه داشتند باید شخصاً در این جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت «عیسی کلانتری» در یک جلسه مهم پیرامون آلودگی هوا

غیبت «عیسی کلانتری» در یک جلسه مهم پیرامون آلودگی هوا