مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:402021-01-18پزشكي

توصیه های رییس علوم پزشکی اراک درخصوص بازگشایی مدارس


خانواده ها اهتمام جدی به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط دانش آموزان داشته باشند و از آنجا که حضور دانش آموزان اختیاری است، - ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خانواده ها اهتمام جدی به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط دانش آموزان داشته باشند و از آنجا که حضور دانش آموزان اختیاری است، در صورت حضور، آموزش کافی در خصوص رعایت دستورالعمل ها به دانش آموزان داده شود.

سیدمحمد جمالیان با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی مدارس، اظهار کرد: این ستاد به عنوان تنها مرجع همه دستگاه ها و سازمان های تأثیرگذار که در این ستاد عضو هستند، مصوبه ای مبنی بر بازگشایی مدارس پایه اول و دوم به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی دارد.

وی افزود: به گفته مسولان آموزش و پرورش، حضور بسیار جزیی دانش آموزان پایه اول و دوم در گروه های کمتر از 10 نفر را از اول بهمن ماه امسال خواهیم داشت و مقرر شده شورای مدرسه درباره چگونگی تقسیم بندی، نحوه حضور و میزان نیاز به حضور دانش آموزان تصمیم گیری کند و معلم کلاس تشخیص می دهد که چه تعداد دانش آموز باید به صورت حضوری شرکت کند.

جمالیان به مدیران مدارس توصیه کرد: تعداد مناسبی از دانش آموزان با توجه به ابعاد و تهویه فضای فیزیکی در کلاس ها قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های رییس علوم پزشکی اراک درخصوص بازگشایی مدارس

توصیه های رییس علوم پزشکی اراک درخصوص بازگشایی مدارس