مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:352021-01-18ورزشي

مسابقات بین المللی قرآن با رقابت قاریان 70 کشور جهان برگزار میشود


مرحله نیمه نهایی سی وهفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از 30 دی ماه 1399 تا دوم بهمن ماه برگزار می شود و در این مرحله 120 شرکت کننده از 70 کشور به رقابت می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرحله نیمه نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران با رقابت 120 شرکت کننده از 70 کشور، از 30 دی 1399 آغاز خواهد شد.

با توجه به برگزاری مجازی و تلویزیونی مسابقات سراسری قرآن مرحله نیمه نهایی نیز به این دوره از مسابقات بین المللی اضافه خواهد شد.

600 شرکت کننده از 70 کشور در مرحله مقدماتی این مسابقات شرکت کرده و پس از گزینش شرکت کنندگان در مرحله مقدماتی، 120 نفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده اند.

این مرحله قرار بود به صورت حضوری در فروردین ماه 1399 برگزار شود که شیوع ویروس کرونا مانع از آن برگزاری آن شد.

در این مرحله از مسابقات بین المللی قرآن همانند مسابقات سراسری قرآن کریم، تلاوت شرکت کنندگان رشته قرائت تحقیق ضبط شده و برای هیئت داوران پخش می گردد و شرکت کنندگان رشته حفظ کل قرآن نیز به صورت آنلاین در معرض قضاوت هیئت داوران قرار خواهند گرفت.

از 11 داور حاضر در بخش آقایان، شش نفر ایرانی خواهند بود و داوران خارجی که به صورت آنلاین به داوری می پردازند از کشورهای ترکیه، لبنان، اندونزی، عراق و سودان خواهند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات بین المللی قرآن با رقابت قاریان 70 کشور جهان برگزار میشود

مسابقات بین المللی قرآن با رقابت قاریان 70 کشور جهان برگزار میشود