مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:252021-01-18اجتماعي

برای کنترل تردد 500 هزار زائرِ اربعین از مرز خسروی آماده ایم


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به فراهم کردن زیرساخت های لازم در مرز خسروی، گفت: پلیس کرمانشاه برای کنترل تردد 500 هزار زائر اربعین از این مرز آمادگی دارد.

- برای کنترل تردد 500 هزار زائرِ اربعین از مرز "خسروی" آماده ایم ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به فراهم کردن زیرساخت های لازم در مرز خسروی، گفت: پلیس کرمانشاه برای کنترل تردد 500 هزار زائر اربعین از این مرز آمادگی دارد.

سردار علی اکبر جاویدان در جلسه قرارگاه اربعین که با حضور سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پایانه مرزی خسروی برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه از دیرباز قدمگاه زائران حضرت امام حسین (ع) بوده و به بهترین شکل ممکن پذیرای آنها بوده است.

وی ادامه داد: در مراسم اربعین سال گذشته و پس از مدت ها مرز خسروی به روی عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باز شد و زائران زیادی از مرز عازم کربلای معلا و عتبات عالیات شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با حضور شبانه روزی پلیس و دیگر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و همکاری بسیار خوب ادارات دولتی، زائران در نهایت امنیت و احترام به سفر معنوی اربعین حسینی اعزام شده و به کشور بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کنترل تردد 500 هزار زائرِ اربعین از مرز خسروی آماده ایم

برای کنترل تردد 500 هزار زائرِ اربعین از مرز خسروی آماده ایم