مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:152021-01-18سياسي

جهانگیری: نقش مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در جنگ اقتصادی قابل توجه بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با تاکید بر نقش مناطق آزاد کشور در توسعه بویژه در دوران سخت تحریم ها، - معاون اول رییس جمهور گفت: نقش مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در دوران سخت جنگ اقتصادی در تامین نیاز های کشور قابل توجه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با تاکید بر نقش مناطق آزاد کشور در توسعه بویژه در دوران سخت تحریم ها، اظهار داشت: نقش و جایگاه مناطق آزاد در این برهه حساس برای رفع نیاز های کشور قابل توجه بود و امیدواریم با اصلاحات انجام شده شاهد توسعه فعالیت ها در مناطق آزاد کشور باشیم.

معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: جهت گیری اصلی فعالیت ها در مناطق آزاد باید به سمت توسعه صادرات در آینده باشد، زیرا این جهت گیری می تواند علاوه بر جذب سرمایه گذاری موجب رونق فعالیت ها در این مناطق شود.

وی با قدردانی از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و نیز مدیران عامل و اعضای هیات مدیره مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی، گفت: تهیه طرح جامع برای مناطق ویژه اقتصادی می تواند توسعه سامان یافته مناطق و در نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: نقش مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در جنگ اقتصادی قابل توجه بود

جهانگیری: نقش مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در جنگ اقتصادی قابل توجه بود