مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:102021-01-18اقتصادي

تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی های شهرستان شیراز


فرماندار شهرستان شیراز از تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی ها و تولید کمی و کیفی نان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تشدید بازرسی و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و کیفیت نان تولیدی یک ضرورت به شمار می رود.

رییس شورای آرد و نان شهرستان شیراز بر مشارکت بیش از پیش سازمان های صمت، تعزیرات حکومتی، اداره کل غله، اتحادیه نانوایان و شبکه بهداشت شهرستان شیراز در راستای تشدید نظارت بر کیفیت تولید نان در شهرستان تاکید و اداره کل غله را مکلف دانست بر اساس آخرین سرشماری و ضریب افزایش سالیانه سرانه جمعیتی اعلامی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، سهمیه آرد نانوایی های مناطق و محلات شهرستان و بخش های مرکزی و ارژن را مورد بازنگری قرار داده و توزیع سهمیه آرد، متناسب با سرانه جمعیتی مناطق و محلات شهر و روستا انجام پذیرد.

فرماندار شیراز با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل غله مبنی بر میزان سهمیه آرد شهرستان و آمار نانوایی های غیر فعال به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، بر رفع نواقص بهداشتی و بازگشت مجدد واحدهای غیر فعال به چرخه تولید در اسرع وقت در راستای رفاه حال شهروندان تاکید کرد.

وی همچنین بر قطع سهمیه آرد در مواقع تعطیلی نانوایان (موقت و دائم) تاکید و رسیدگی به تخلف نانوایانی که با وجود تعطیلی اقدام به دریافت سهمیه آرد نموده اند را در اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی های شهرستان شیراز

تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی های شهرستان شیراز