مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:102021-01-18بين الملل

چین مقامات آمریکایی را به دلیل رفتار ناپسند از بابت ایوان تحریم می کند


وزارت خارجه چین امروز دوشنبه، پس از آنکه واشنگتن محدودیت مبادلات بین مقامات آمریکا و تایوان را برداشت، اعلام کرد، مقامات آمریکایی که در مورد تایوان رفتار ناخوشایند نشان داده اند، - چین مقامات آمریکایی را به دلیل "رفتار ناپسند" از بابت ایوان تحریم می کند وزارت خارجه چین امروز دوشنبه، پس از آنکه واشنگتن محدودیت مبادلات بین مقامات آمریکا و تایوان را برداشت، اعلام کرد، مقامات آمریکایی که در مورد تایوان "رفتار ناخوشایند" نشان داده اند، با تحریم روبه رو خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، روابط چین-آمریکا بدتر شده، چرا که چین برداشته شدن محدودیت های مبادلات در این ماه که در روزهای پایانی ریاست جمهوری دونالد ترامپ از سوی مایک پامپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده اعلام شد را محکوم کرده است.

کلی کرافت ، سفیر آمریکا در سازمان ملل هم بعد از لغو سفری برنامه ریزی شده به تایپه، هفته گذشته با تسای اینگ-ون، رییس جمهوری تایوان صحبت کرد که این امر هم بر خشم چین افزوده است.

هوآ چونیینگ ، سخنگوی وزارت خارجه چین در جلسه مطبوعاتی در پاسخ به اینکه چین چطور به وعده خود مبنی بر مجبور کردن آمریکا به پرداخت هزینه سنگین بابت تعاملاتش با تایوان عمل می کند، گفت برخی مقامات آمریکا با تحریم مواجه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین مقامات آمریکایی را به دلیل رفتار ناپسند از بابت ایوان تحریم می کند

چین مقامات آمریکایی را به دلیل رفتار ناپسند از بابت ایوان تحریم می کند