مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:052021-01-18بين الملل

مدیر پیشنهادی بایدن: هفته های سیاهی پیش روی آمریکاست


مدیر پیشنهادی رییس جمهور منتخب آمریکا برای «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها» با هشدار درباره وضعیت همه گیری کرونا گفت، تا اواسط فوریه (اواخر بهمن) شمار فوتی های ویروس در آمریکا به 500000 نفر می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با افزایش نگرانی ها درباره شمار رو به گسترش میزان مبتلایان و قربانیان ، مدیر پیشنهادی رییس جمهور منتخب آمریکا برای مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در جریان یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که تا اواسط ماه فوریه (اواخر بهمن) شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به 500000 فوتی خواهد شد.

  راشل والنسکی در مصاحبه با برنامه در پیشگاه ملت شبکه سی بی اس نیوز در پاسخ به سوالی درباره اظهارات رابرت ردفیلد رییس کنونی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها و هشدار او درباره بدتر شدن همه گیری کرونا در آمریکا اعلام کرد، متاسفانه با سخنان دکتر ردفیلد اتفاق نظر دارد.

  وی با تاکید بر اینکه وضعیت روزانه فوتی ها در آمریکا به حدود 4000 نفر رسیده و تعداد کل قربانیان 400000 تن شده است، گفت: ما احتمال می دهیم که تا اواسط فوریه (اواخر بهمن) در این کشور نیم میلیون فوتی داشته باشیم .

  مدیر پیشنهادی جو بایدن برای ریاست بر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا افزود: به نظر من، ما هنوز هفته های تاریکی پیش رویمان داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر پیشنهادی بایدن: هفته های سیاهی پیش روی آمریکاست

مدیر پیشنهادی بایدن: هفته های سیاهی پیش روی آمریکاست