مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:052021-01-18سياسي

نماینده شاهرود: بودجه 20 استان کشور در بودجه 1400 کاهش یافته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان، - خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه 20 استان کشور در بودجه 1400 دچار کاهش بودجه شده اند، گفت: از نمایندگان مجلس یازدهم انتظار می رود توجه ویژه ای به مناطق محروم داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان، طی تذکر شفاهی اظهار داشت: اتفاقی درخصوص احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه رخ داده که بر این اساس شاخص ها را بر مبنای محرومیت، جمعیت، معکوس درآمد استان، نرخ بیکاری و عدم توسعه استان در نظر گرفته اند که با این حساب 20 استان کشور در بودجه 1400 دچار کاهش بودجه شده اند.

وی افزود: استان هایی از قبیل سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، اردبیل، یزد، کرمان، خوزستان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گلستان، خراسان شمالی و جنوبی، مازندران و سمنان شامل این اتفاق می شوند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعتبارات برخی از این استان های مذکور بین 20 تا 30 درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده شاهرود: بودجه 20 استان کشور در بودجه 1400 کاهش یافته است

نماینده شاهرود: بودجه 20 استان کشور در بودجه 1400 کاهش یافته است