مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:002021-01-18ورزشي

تفاهم نامه همکاری فدراسیون کشتی با شهرداری مشهد به امضاء رسید


تفاهم نامه همکاری فدراسیون کشتی با شهرداری مشهد در خصوص پیشرفت این ورزش به امضاء رسید - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تفاهم نامه همکاری فدراسیون کشتی با شهرداری مشهد، صبح امروز با حضور کلایی شهردار مشهد به امضاء رسید.

رییس فدراسیون کشتی در این مراسم در جمعی از اصحاب رسانه اظهار داشت: کلایی شهردار مشهد، فردی ورزشی و ورزش دوست است و واقعا در ورزش کارشناس است و از حمایت ایشان از کشتی مشهد قدردانی می کنیم.

در ادامه کلایی در مورد تفاهم نامه امضاء شده عنوان کرد: این تفاهم نامه بخش های مختلفی دارد از جمله در اختیار قرار دادن سالن های کشتی در بخش های محروم شهر مشهد که استعدادهای زیادی در آن جا حضور دارند.

همچنین قرار است که هرساله میزبان جام زنده یاد سید جعفر موسوی در شهر مشهد باشیم.

امکانات سخت افزاری از جمله تشک کشتی و سالن های کشتی را در اختیار هیأت کشتی استان و فدراسیون کشتی به جهت استعدادیابی قرار می دهیم.

وی توجه به نوجوانان و برگزاری رویدادهای ورزشی را یکی دیگر از اهداف این تفاهم نامه خواند و اظهار داشت: قرار است در مدت زمان 15 تا 20 سال زیرساخت های کشتی مشهد را فراهم کنیم، ضمن اینکه در بحث اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نیز در زمینه ی ورزشی و به خصوص کشتی فعالیت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری فدراسیون کشتی با شهرداری مشهد به امضاء رسید

تفاهم نامه همکاری فدراسیون کشتی با شهرداری مشهد به امضاء رسید