مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:552021-01-18سياسي

تجلیل آیت الله صافی از فعالیت قرآنی دکتر حجتی منشا تحول خواهدبود


تجلیل آیت الله صافی از دکتر حجتی یادآور این نکته است که عصاره فعالیت های قرآنی حرکت در عمق معارف قرآن است، هرچند حرکت در سطوح مرتبط با الفاظ آیات الهی نیز اهمیت خود را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، چندی پیش آیت الله صافی گلپایگانی مرجع عالیقدر جهان تشیع طی تماس تلفنی با آیت الله دکتر سید محمد باقر حجتی از فعالیت های گرانبار قرآنی ایشان تجلیل کردند.

عبدالهادی فقهی زاده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص گفت: چند روز گذشته خبر تماس آیت الله صافی گلپایگانی مرجع عالی مقام عالم تشیع با دانشمند خدوم آیت الله دکتر سیّد محمدباقر حجتی و تجلیل از فعالیت های گرانبار قرآنی ایشان در هفت دهه اخیر، فضای رسانه ای کشور را عطرآگین کرد؛ این اقدام مبارک هرچند در هیاهوی رسانه ای جدید در ایام اخیر انعکاس وسیعی پیدا نکرد، اما به دلایل متعدد نمی توان از کنار آن به سادگی گذشت.

فقهی زاده در ادامه تصریح کرد: این مرجع عالی مقام تقلید که خود در زمره عالمان بزرگ دینی و صاحب آثار فاخر و گرانقدری در حوزه علوم اسلامی هستند و در زندگی پرافتخار خود منشأ خدمات فراوانی به دین و ملت بوده اند، در تماس خود، ترویج و نشر معارف نورانی قرآن را از جمله مهمترین اقداماتی برشمردند که در جهت معرفی اسلام و معارف ناب مکتب نورانی اهل بیت عصمت و ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل آیت الله صافی از فعالیت قرآنی دکتر حجتی منشا تحول خواهدبود

تجلیل آیت الله صافی از فعالیت قرآنی دکتر حجتی منشا تحول خواهدبود