مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:512021-01-18اجتماعي

حضور جزیی دانش آموزان در مدارس به معنای بازگشایی نیست


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: حضور جزیی دانش آموزان در مدارس به معنای بازگشایی نیست و نباید از این لفظ برای آن استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضوان حکیم زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد ملی کرونا به عنوان تنها مرجع، مصوبه ای مبنی بر بازگشایی مدارس پایه اول و دوم به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی دارد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه به کارگیری بازگشایی مدارس برای حضور جزیی دانش آموزان در مدارس درست نیست، تاکید کرد: بازگشایی مدارس زمانی گفته می شود که مدارس به صورت کامل فعالیت کند.

  وی با بیان اینکه فعالیت کلاس های درس با تشخیص شوراهای مدارس و مدیران انجام می شود، خاطر نشان کرد: در مدارسی که شورای مدرسه تشخیص داده، پایه های اول و دوم در گروه های کمتر از 10 نفر از اول بهمن ماه امسال آموزش های حضوری را ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه سواد آموزشی در پایه اول و دوم به عنوان پایه آموزش محسوب می شود، بیان کرد: اخلال در فرآیند آموزش در این مقاطع می تواند به تحصیل دانش آموزان آسیب بزند.

حکیم زاده از خانواده ها خواست همانگونه که به فرزندان خود آموزش داده و آنها را در مسافرت، مهمانی و بیرون از منزل همراهی می کنند برای حضور در مدارس آماده کنند، افزود: از او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جزیی دانش آموزان در مدارس به معنای بازگشایی نیست

حضور جزیی دانش آموزان در مدارس به معنای بازگشایی نیست