مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:512021-01-18سياسي

برخورد قانونی با مخلان در امر تولید و اشتغال در اهر


رییس دادگستری اهر ضمن تاکید بر برخورد جدی با مخلان در امر تولید و اشتغال در این شهرستان، گفت: با هرگونه کوتاهی و تعلل از سوی مدیران که باعث اختلال در امر تولید و اشتغال شود، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دادگستری اهر ضمن تاکید بر برخورد جدی با مخلان در امر تولید و اشتغال در این شهرستان، گفت: با هرگونه کوتاهی و تعلل از سوی مدیران که باعث اختلال در امر تولید و اشتغال شود، برخورد قانونی خواهد شد.

حجت الاسلام علی نظری در جمع مدیران و فعالان صنعتی و معدنی شهرستان اهر از اختصاص شعبه ویژه به منظور رفع موانع تولید و اشتغال در حوزه معادن در دادگستری و دادسرای ابن شهرستان اهر خبر داد و گفت: از اولویت های مهم سند تحول قضایی، حمایت از تولید و رفع موانع آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های بالقوه شهرستان اهر در حوزه صنعت و معدن، گفت: دستگاه قضا در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان از تولیدکنندگان و افرادی که بخواهند در ایجاد اشتغال منطقه گام بردارند، حمایت خواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر اولویت حل مشکلات و موانع پیش روی معادن و تولیدکنندگان ،خاطرنشان کرد: هیچ تعلل و کم کاری در امر تولید از سوی مدیران واحدهای تولیدی و معدنی پذیرفته نیست و در صورت مشاهده هر گونه وقفه در امر تولید و اشتغال در مراکز تولیدی یا معدنی به شدت برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با مخلان در امر تولید و اشتغال در اهر

برخورد قانونی با مخلان در امر تولید و اشتغال در اهر