مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:512021-01-18سياسي

25 هزار فارغ التحصیل بیکار در حوزه آی تی مشهد داریم


 نائب رییس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت: به عنوان رسالت ملی امیدواریم با همکاری همکاران خود در استان خراسان رضوی بتوانیم منابع ملی را به شهر و استان خود سوق دهیم.

- ایسنا/خراسان رضوی  نائب رییس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت: به عنوان رسالت ملی امیدواریم با همکاری همکاران خود در استان خراسان رضوی بتوانیم منابع ملی را به شهر و استان خود سوق دهیم.

سید حسن هاشمی صبح امروز در سالن اجتماعات کارخانه نوآوری در خصوص برنامه های این سازمان در راستای تعامل بیشتر با شهرداری مشهد، اظهار کرد: سازمان نظام صنفی رایانه ای خانواده ای 25 هزار نفره در کشور است که 10 درصد از آن ها در مشهد استقرار دارند.

شتاب دهنده فردوسی جزو معدود اکوسیستم هایی است که به صورت ارگانیک رشد پیدا کرده است و رشد نخبگان کشور در بطن آن تاثیر بیشتری از مباحث دولتی در توسعه آن داشته است.

وی تشریح کرد: منابع انسانی سرمایه بزرگی در کشور شناخته می شود و مشهد برخلاف تصور موجود رتبه اول را از نظر تعداد نخبگان دارد.

بخش خصوصی و همکاران بخش آی تی خراسان رضوی از متحدترین تیم های کشور هستند.

در این سازمان ما برنامه ریزی های بزرگی داریم که به عنوان رسالت ملی و تعامل قانونی میان دولت و بخش خصوصی که امیدواریم با همکاری همکاران خود در استان خراسان رضوی بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار فارغ التحصیل بیکار در حوزه آی تی مشهد داریم

25 هزار فارغ التحصیل بیکار در حوزه آی تی مشهد داریم