مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:512021-01-18اجتماعي

تشدید فعالیت بارشی و سرد از روز چهارشنبه


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از تشدید فعالیت سامانه بارشی و سرد در اواخر هفته جاری خبر داد.

- سیاوش محمدی در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: از سامانه از چهارشنبه اول بهمن ماه شروع شده و تا صبح جمعه سوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی تصریح کرد: در این مدت بارش برف وباران، رخداد مه و کاهش دید افقی، وزش باد خزری گاهی تند و افت محسوس دما را شاهد خواهیم بود.

محمدی با اعلام اینکه این سامانه کلیه مناطق استان اردبیل را درگیر خواهد کرد، ادامه داد: لغزندگی و یخبندان در معابر شهری و جاده های مواصلاتی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی، کاهش دید افقی و کولاک برف (مخصوصاً در گردنه ها و جاده های کوهستانی)، احتمال مسدود شدن برخی راه های روستایی در مناطق مرکزی و جنوبی استان و اختلال در عملیات پروازهای فرودگاه اردبیل از اثرات و مخاطرات این سامانه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه مردم باید در مصرف حامل های انرژی صرفه جویی کرده و معابر برفی باید نمک پاشی و محلول پاشی شود، گفت: اجتناب از سفرهای غیرضروری و رعایت نکات ایمنی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، توجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی استان، اجتناب از صعود به ارتفاعات و فعالیت های کوهنوردی و توقف عملیات عمرانی و ساختمانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید فعالیت بارشی و سرد از روز چهارشنبه

تشدید فعالیت بارشی و سرد از روز چهارشنبه