مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:452021-01-18سياسي

82 درصد جمعیت استان اصفهان شهرنشین هستند


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: 1245 شهرداری در کشور وجود دارد که از این تعداد 110 شهرداری در استان اصفهان است.

- علی اصغر ذاکری، امروز (دوشنبه-29 دی ماه) در جلسه شورای اداری چادگان، اظهار کرد: در کشور 1245 شهرداری وجود دارد که از این تعداد 110 شهرداری در استان اصفهان است و 82 درصد جمعیت استان را شهرنشینان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به گران بودن اداره هر شهر، گفت: تمدن شهری و انتظاراتی که وجود دارد باعث می شود که به موضوع مهاجرت بیشتر دامن زده شود و با توجه به مهاجرت بی رویه به کلان شهرها هزینه ها و انتظارات نیز بالاتر می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: زیرساخت هایی که برای کلان شهرها در نظر گرفته شده قطعاً پاسخگوی روانه شدن سیل جمعیت از روستاها به شهرها نیست و باعث به وجود آمدن بحران هایی برای اداره شهرها می شود.

همچنین حجت الاسلام سید محمود بنی جمالی- امام جمعه چادگان در این جلسه گفت: شهرداری چادگان باید از ظرفیت سازمان عمران برای توسعه شهر استفاده کند و از عوارض مجتمع های تفریحی نیز استفاده اصولی شود تا طبق برنامه ریزی و زمان بتوان حرکت های ارزشمندی را برای مردم شهر به یادگار گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 درصد جمعیت استان اصفهان شهرنشین هستند

82 درصد جمعیت استان اصفهان شهرنشین هستند