مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:352021-01-18اجتماعي

تشدید نظارت ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری همدان


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از تشدید نظارت ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری با توجه به آغاز فصل زمستان و بروز شرایط نامساعد جوی در استان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از تشدید نظارت ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری با توجه به آغاز فصل زمستان و بروز شرایط نامساعد جوی در استان خبر داد.

مصطفی وصالی اظهار کرد: به منظور نظارت های مستمر بر رعایت موارد ایمنی ناوگان های حمل و نقل عمومی، اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه نمایندگانی از پلیس راه با حضور در محورهای مواصلاتی استان، نسبت به کنترل و نظارت بر ناوگان برون شهری اقدام کردند.

وی افزود: در همین زمینه و با توجه به آغاز فصل زمستان، بروز شرایط نامساعد جوی در استان و جلوگیری از سوانح و حوادث جاده ای، رانندگان کالا باید کنترل بیشتری بر وسایل نقلیه باربری از لحاظ دارا بودن تجهیزات ایمنی سالم بر اساس نظریه مدیر فنی هنگام صدور بارنامه داشته باشند.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان اضافه کرد: رعایت نکات ایمنی از طرف رانندگان و نظارت بر موارد ایمنی ناوگان ها برابر چک لیست های نظارتی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری همدان

تشدید نظارت ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری همدان