مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:352021-01-18اقتصادي

هشدار مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) به تهرانی ها


مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اینکه شرایط کرونا شکننده است و نباید فریب آمار را خورد، نسبت به لزوم رعایت پروتکل ها به شهروندان هشدار داد.

- مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اینکه شرایط کرونا شکننده است و نباید فریب آمار را خورد، نسبت به لزوم رعایت پروتکل ها به شهروندان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت است و در صورت کوچک ترین غفلت و بی توجهی به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی به شرایط سخت و بحرانی آبان 99 باز خواهیم گشت.

وی افزود: بخشی از رعایت پروتکل ها به شهروندان عزیزمان باز می گردد و بخشی نیز به نهادها و مسوولان ذیربط و جلوگیری از آزادسازی های بی رویه باز می گردد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر ادامه روند رعایت پروتکل ها و محدودیت ها تصریح کرد: در صورت کوچک ترین غفلت از طرف مردم خدای ناکرده به شرایط سخت و غیر قابل تصور آبان ماه باز خواهیم گشت، لذا باید رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان در دستور کار قرار گیرد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) شرایط و اوضاع فعلی را شکننده خواند و گفت: نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شویم و بر تمامی مسوولان و دست اندرکاران و نهادهای مختلف است که تا شرایط اطمینان بخش، رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و محدودیت ها را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) به تهرانی ها

هشدار مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) به تهرانی ها