مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:352021-01-18سياسي

مجلس از تصمیم قوه قضاییه در راستای مبارزه با فساد حمایت می کند


نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس با انتقاد از بی توجهی دولتمردان نسبت به وضعیت معیشتی مردم، از رییس قوه قضاییه خواست تا به اصلاح ساختارهای داخلی و مبارزه با فساد ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عبدالعلی رحیمی مظفری در نطق میان دستور نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: تورم قوانین و عدم شفافیت آنها کار را بر مردم مشکل کرده است، تراشیدن قوانین دست و پاگیر به جای قانون تراشی، لزوم سیستم مدیریتی امروز است.

وی افزود: قانون برای رفع مشکلات مردم است نه برای درگیر کردن مردم، در گیرودار سیستم های اداری و بدتر از آن آیین نامه های پیچیده اداری باعث شده است تا مردم به نتیجه مطلوب نرسند.

 رحیمی مظفری با تشکر ویژه از رییس قوه قضاییه برای انجام اقدامات انقلابی وی، تصریح کرد: لزوم اصلاح ساختارهای داخلی و جلوگیری از تصمیم ها به صورت سلیقه ای و چندگانه و پالایش های درون قوه ای را ادامه دهید، مردم امیدشان به دستگاه عدلیه است، اگر فساد بخواهد از بین برود قطعا توسط شماست، مجلس نیز قطعا از این تصمیمات حمایت خواهد کرد.

تحریم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای تولید واکسن را محکوم می کنیم رحیمی مظفری خاطرنشان کرد: تشکر از همه نهادهای انقلابی همچون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از تصمیم قوه قضاییه در راستای مبارزه با فساد حمایت می کند

مجلس از تصمیم قوه قضاییه در راستای مبارزه با فساد حمایت می کند