مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:302021-01-18سياسي

بازگشت بیش از 2 هزار متخصص و کارآفرین به کشور


2 هزار و 157 نفر از کارآفرینان و متخصصان ایرانی که در دیگر کشورها حضور داشتند با برنامه مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری به کشور بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور (Connect.

isti.

ir) با هدف استفاده از ظرفیت علمی و تخصصی محققان و متخصصان ایرانی و برقرار ارتباط با مراکز علمی، فناوری و صنعتی منتخب کشور در حال اجرا است.

این کار تاکنون به بازگشت 2 هزار و 157 نفر از نخبگان ایرانی به کشور منجر شده است.

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اجرای این برنامه در تلاش است تا در قالب حمایت از انجام پروژه های تحقیقاتی و فناورانه ای همچون پسادکتری، فرصت مطالعاتی، استاد مدعو و معین، راه اندازی کسب وکارهای فناورانه، اشتغال در شرکت های فناور و برگزاری سخنرانی و کارگاه های تخصصی به ارتباط مؤثر متخصصان ایرانی خارج از کشور با مراکز علمی و فناوری برگزیده کشور کمک کند.

ارتقای سطح علمی و حرفه ای پایگاه تخصصی همکار ، فراهم کردن شرایط مناسب برای توسعه فناوری های نوظهور و پیشرفته در کشور ، فراهم کردن شرایط انتقال مهارت ها، روش ها و قابلیت های خدماتی نوین توسط متخصصان ایرانی خارج از کشور به داخل و کمک به تأس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بیش از 2 هزار متخصص و کارآفرین به کشور

بازگشت بیش از 2 هزار متخصص و کارآفرین به کشور