مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:302021-01-18اقتصادي

بررسی گزارش مشترک وراتخانه های نفت، نیرو و صمت درباره دلایل اصلی خاموشی های اخیر


قائم مقام ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: شصت و یکمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور امروز دوشنبه در محل وزارت کشور برگزار شده و گزارش مشترک وزارتخانه های نیرو، - قائم مقام ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: شصت و یکمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور امروز دوشنبه در محل وزارت کشور برگزار شده و گزارش مشترک وزارتخانه های نیرو، نفت و صمت در خصوص دلایل اصلی خاموشی ها ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک دین پرست قائم مقام ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با اعلام این خبر اظهار کرد: در شصت و یکمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، کارگروه تولید و تحلیل محتوای ستاد از آخرین وضعیت رصد فضای رسانه ای و تازه ترین محتوای تولیدات این کارگروه گزارشی ارائه می کند.

وی ادامه داد: در این جلسه گزارش مشترک وزارتخانه های نیرو، نفت و صمت در خصوص دلایل اصلی خاموشی ها و شفاف سازی در خصوص شایعات مطرح شده در فضای مجازی و رسانه ها و تشریح برنامه های آتی این وزارتخانه ها در این موضوع مطرح خواهد شد.

همچنین گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف کشور از آخرین وضعیت تنظیم بازار کالاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی گزارش مشترک وراتخانه های نفت، نیرو و صمت درباره دلایل اصلی خاموشی های اخیر

بررسی گزارش مشترک وراتخانه های نفت، نیرو و صمت درباره دلایل اصلی خاموشی های اخیر