مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:252021-01-18اقتصادي

خراسان رضوی بهترین فرصت درآمدزایی را از محل ترانزیت دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: قرار گرفتن این استان در مسیر ترانزیتی بهترین فرصت را برای گردش اقتصادی و درآمدزایی حاصل از حمل و نقل به وجود آورده است که باید از آن بهره برد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: قرار گرفتن این استان در مسیر ترانزیتی بهترین فرصت را برای گردش اقتصادی و درآمدزایی حاصل از حمل و نقل به وجود آورده است که باید از آن بهره برد.

سیدکمال الدین میرجعفریان اظهار کرد: 9 درصد از درآمد ناخالص ملی در کشورهای توسعه یافته مربوط به بخش حمل و نقل است و اگر استانی یا کشوری مانند خراسان رضوی در مسیر ترانزیت قرار گیرد درآمدزایی و ارزش افزوده زیادی برایش به دنبال دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: باری که از کشورهای اقیانوسیه به سمت اقیانوس هند و بندر چابهار حمل می شود و مقصدش بندر امیرآباد در شمال ایران است تا به کشورهای آسیای میانه و قفقاز برسد ناگزیر به عبور از ایران و ترانزیت کالا از این محل است و صاحب کالا به کشوری که در این مسیر ترانزیتی قرار می گیرد هزینه ای را پرداخت می کند که به نوعی درآمدزایی برای آن کشور به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی بهترین فرصت درآمدزایی را از محل ترانزیت دارد

خراسان رضوی بهترین فرصت درآمدزایی را از محل ترانزیت دارد