مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:252021-01-18سياسي

قرارگیری اطلاعات شهدای یزد در قالب نرم افزار موبایلی


رییس کمیته تکریم شهدا و جمع آوری آثار دومین کنگره ملی شهدای یزد گفت: تاکنون زندگی نامه سه هزار و 600 شهید استان یزد جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام عباس زارع در نشست خبری کمیته تکریم شهدا و جمع آوری آثار دومین کنگره ملی شهدای یزد با اشاره به ضرورت برگزاری این کنگره، گفت: کنگره شهدای امسال متفاوت تر از همیشه است و فقط به برگزاری یادواره و روضه ختم نمی شود؛ بلکه هدف اصلی آن کمک به آسیب دیدگان، نیازمندان و .

است.

وی با بیان این که استان یزد 75 هزار ایثارگر دارد، افزود: یزد 751 آزاده دارد و بیش از 4000 شهید از هر سن، تیپ و قشری تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها وظیفه امروز ما است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اظهار کرد: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کرونا یی هزار و 274 خانواده شهید که فرزندانشان برای این نظام از جان خود مایه گذاشته اند دیدار شدند و برای اولین بار نیز 4000 رزمنده استان مورد تجلیل قرار می گیرند.

رییس کمیته تکریم شهدا و جمع آوری آثار دومین کنگره ملی شهدای یزد گفت: تا کنون سه هزار 600 عکس پرسنلی، دو هزار و 200 وصیت نامه، 22 هزار 500 عکس آلبومی، 41 هزار برگ از اسناد شهدا، سه هزار و 600 زندگی نامه شهید جمع آوری و حدود 700 مصاحبه تلوزیونی با خانواده شهدا انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگیری اطلاعات شهدای یزد در قالب نرم افزار موبایلی

قرارگیری اطلاعات شهدای یزد در قالب نرم افزار موبایلی