مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:202021-01-18سياسي

دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای شهدا است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی تجسمی از ایثار، شهادت و از خود گذشتگی و مردانگی را به منصه ظهور گذاشت و دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای خون شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریبرز نجفی در نشست هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر، بیان کرد: دهه فجر از لحاظ بزرگی و شوکت دارای ابعاد مختلفی است، زیرا انقلاب اسلامی ایران از لحاظ ایدئولوژی، گفتمان، رهبری، مردم و تأثیرگذاری با هیچ انقلابی قابل مقایسه نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به واسطه انقلاب اسلامی یک گفتمان جدید از عدالت و تجسمی از ایثار، شهادت و از خودگذشتگی و مردانگی را به منصه ظهور گذاشت، دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای خون شهداست.

وی گفت: تمامی انسان های آزادی خواه تحت جاذبه گفتمان امام(ره)، عاشورا را یک بار دیگر به تجسم درآوردند و شعار آزادی خواهی را به گوش جهانیان رساندند.

در ادامه مسیر انقلاب رزمندگان اسلام با فداکاری، ایثار و مجاهدت در راستای تثبیت انقلاب جان فشانی و این فرهنگ را در جامعه نهادینه کردند که راه شهادت گم شدنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای شهدا است

دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای شهدا است