مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:202021-01-18سياسي

انتقال ارزش های دفاع مقدس وظیفه همگانی است


دفاع مقدس به جهت خلق حماسه ها و رشادت های بزرگ بخش مهمی از تاریخ این مرز و بوم را رقم زده و ایستادگی ملی مهم ترین عامل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارسلان زارع، استاندار گیلان در جلسه مشترک شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تفاهمنامه مسکن و اشتغال ایثارگران، دوران هشت ساله دفاع مقدس را برگ زرینی از تاریخ ملت ایران در مقابله با ظلم خواند و گفت: وظیفه داریم ارزش های دوران دفاع مقدش را از طریق بزرگداشت حماسه آفرینی ها و فداکاری ها و ایثارگری ها و شهادت ها به نسل های آینده منتقل کنیم.

وی دوران پرافتخار دفاع مقدس را سراسر ایمان و از خودگذشتگی و شجاعت و استقامت دانست و تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و معارف دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ کشورمان ماندگار است.

زارع ایستادگی ملی را مهم ترین عامل پیروزی ملت ایران در همه عرصه ها از جمله دفاع مقدس دانست و یادآور شد: در سال های اخیر نیز این ملت بزرگ ایستادگی و مقاومت زیادی از خود در مقابل تحریم های ظالمانه به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به انسجام و همدلی و مقاومت ملت ایران در راه حراست از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، گفت: با همین وحدت و همدلی چه در دوران دفاع مقدس و چه در برابر فشارهای تحریم به عزت و اقتدار رسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال ارزش های دفاع مقدس وظیفه همگانی است

انتقال ارزش های دفاع مقدس وظیفه همگانی است