مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:202021-01-18سياسي

سرانجام اتصال خط 1 و 3 مترو تهران/ رونمایی از یک رام قطار ملی


مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به سرانجام پروژه اتصال خط 1و 3 مترو تهران گفت: کلنگ زنی این پروژه سال 1400 انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران در حاشیه مراسم افتتاح ورودی شرقی ایستگاه کمیل اظهار داشت: ورودی غربی این ایستگاه در خط 7 مترو طی سال 97 افتتاح شد و اکنون شاهد بهره برداری ورودی شرقی آن که در واقع مرز منطقه 10 و 11 است هستیم.

وی با بیان اینکه ورودی این ایستگاه با پله برقی و آسانسورهای تولید داخل افتتاح شده است، گفت: این مسأله باعث افتخار است که با رویکرد جدید بیشتر از گذشته از تولیدات داخل بهره مند شده ایم.

مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره سرانجام قرارداد 105 دستگاه واگن با شرکت واگن سازی تهران اظهار داشت: امید داریم با منابع دولتی بتوانیم این مسأله را هر چه سریع تر محقق کنیم برنامه ریزی ها جهت افتتاح 12 ایستگاه مترو برای سال جاری در نظر گرفته شده بود که دو ایستگاه افتتاح شده و 10 ایستگاه دیگر در برنامه افتتاح داریم.

امام درباره سرانجام تولید قطار ملی گفت: یک رام قطار ملی به زودی رونمایی می شود و این مسأله با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری، شهرداری و صندوق نوآوری شکوفایی انجام خواهد گرفت وا ین مسأله اتفاق بسیار ویژه و مبارکی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام اتصال خط 1 و 3 مترو تهران/ رونمایی از یک رام قطار ملی

سرانجام اتصال خط 1 و 3 مترو تهران/ رونمایی از یک رام قطار ملی